1/15/2011

Mi-e mult prea dor!


Ma simt atat de mica pe langa dorul ce-l vad in mine... Imi vine sa iau o varga si sa-l pleznesc, dar stiu ca m-ar durea pe mine.
Dorul e format din mine si din tine. Te-ar lovi si pe tine si n-as suporta sa te aud tipand... , cu toate ca ai merita!
Dorul m-ar lovi si pe mine si as vrea sa ma doara, ca sa uit ca nu esti langa mine.

Regret acesti ultimi 5 ani... puteam sa te iubesc mai mult, insa am fost egoista si totusi atat de marinimoasa cu tine... ma gandeam la si mai mult!
Tu nu?!?
Nu-ti dai seama cat de mult insemni pentru mine?!...

Nu-ti dai seama
ca eu chiar te iubesc, asa cum n-am mai iubit niciodata!?!...

Imi spui ca ma iubesti, caci stiu ca n-am mai fost iubita de nimeni... dar nu-mi arati asta! As vrea atat de mult sa poti arata, dar vino numai inapoi si poate atunci va fi soare!

Mi-e atat de dor de tine...
Si doare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu